AGROBRAND LOGO

{

projektowanie logo

}

Projektowanie logo to bardzo złożony proces, na który składa się wiele czynników, będący zarazem kluczowym elementem w działaniu określanym jako identyfikacja wizualna - corporate identity. Kreowanie wizerunku firmy realizujemy dla klientów, korzystając z naszego sprawdzonego programu budowania zasięgu marki BRANDHORIZON. Jest to metoda opracowana na podstawie wieloletnich doświadczeń zespołu praktyków, zaangażowanych w projektowanie i realizację działań na polu kreacji, związanych z takimi zagadnieniami, jak kreowanie wizerunku firmy, rebranding marki, corporate identity, identyfikacja wizualna firmy oraz eventy dla firm. 

{typografia}
Często tworzenie logotypu wymaga zaangażowania zaawansowanej typografii. To właśnie typografia jest zazwyczaj bazą do stworzenia dobrego logo, nie zawsze używa się gotowych krojów pism, finezyjny logotyp to połączenie charakterystycznego motywu graficznego z kreatywnym podejściem do zakresu działalności firmy, dla której realizujemy projektowanie logo. 

{inspiracja}
Bywa, że projektowanie logo odbywa się w oparciu o elementy takie jak fotografia reklamowa i fotografia produktowa, będące w komunikacji mocnym sygnałem, dodatkowo czyniąc komunikat reklamowy jeszcze bardziej czytelnym i oczywistym. Jest to dobre rozwiązanie przy wprowadzaniu marki, tzw. branding otrzymuje wtedy solidne wsparcie i zwiększają się szanse na zbudowanie bardzo dużego zasięgu w grupie docelowej. Fotografia produktowa i reklamowa stają się tym samym nierozłącznym elementem funkcjonującym zawsze w obecności logotypu, co daje efekt rozpoznawalności i stuprocentowej jasności przekazu.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA BRANDING

Logotyp jest znakiem marki. Znak może się kojarzyć z produktem, często jest bardzo mocno osadzony w naszej świadomości. Są takie znaki firmowe, które istnieją dłużej niż nawet najstarsi konsumenci korzystający z produktu czy też usługi, które symbolizują. Przykładem może być znak graficzny napoju gazowanego zza oceanu, który rozpozna chyba każdy mieszkaniec ziemi mający jakikolwiek kontakt z cywilizacją, bez względu na język, którym się posługuje. Podobnie ma się sprawa jakże uniwersalnego na całym świecie znaku drogowego „stop” - można powiedzieć, że mamy obecnie do czynienia z globalizacją znaku graficznego.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA BRANDING 2

{realizacja}
Każdy manager chciałby, aby produkty i usługi jego firmy były równie rozpoznawalne oraz oczywiste dla odbiorcy. Nie możemy zagwarantować globalnego zasięgu każdej marki, nad którą pracujemy, ale zapewniamy 100% realizacji powierzonych nam zadań. Możemy dać Twojej marce mocny awans w rywalizacji o dobrą pozycję na rynku, a być może uda się nam wspólnie osiągnąć podium!

 

F      B     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.     H